Interim projecten.

Heeft u als ondernemer, hetzij door groei of bijvoorbeeld uitval personeel, behoefte aan een tijdelijke financiële kracht, dan bent u bij AAVG aan het juiste adres. Wij beschikken over een ruime ervaring binnen deze sector zoals:

  • Bijwerken financiële administratie

  • Controlling werkzaamheden

  • Verzorgen budgettering en bijbehorende rapportages

  • Salarisadministratie

  • OB en LH aangiftes

  • Administratieve organisatie

  • (Her)Financieringen

  • Jaarrapportage

  • VPB aangiftes

  • Deponering KvK gegevens

Ook hebben wij een ruime ervaring met administratieve verplichtingen bij het internationaal zaken doen. Denk hierbij aan:

  • Consolidaties

  • Transfer pricing

  • Diverse belastingverplichtingen in het buitenland.

Tot slot zijn wij bekend met een variëteit aan financiele software pakketten, zoals Exact, Afas, Accountview, SAP en nog enkele meer. Wilt u meer informatie of een kennismakingsgesprek, vul dan het contact formulier in. Wij nemen dan op korte termijn contact met u op.